نوع المستند : Original Article
المؤلف
أستاذ مشارک فى تخصص التصمیم الجرافیکى– جامعة عجمان
المستخلص
الكلمات الرئيسية
5. لطیفة الشعلان ومنیرة المقرن، استخدام مواقع التواصل الاجتماعی لدى طالبات جامعة الأمیرة نورة فی ضوء الوحدة النفسیة والتسامح، بحث منشور، مجلة جامعة الشارقة للعلوم الإنسانیة، المجلد 11 ال عدد2270.
6. http://www.socialbakers.com/facebook-statistics/algeria
7. Smoloon, Daved .(2009) The impact of the use of Facebook on the building society in the context of globalization, N,Y Spectrum Publication , p17
8. مُحمّد جابر خلف الله ,توظیف تطبیقات الویب 2.0 فی التّعلیم، 2014،: http://2015.blogspot.com/p/blog.page-59.html
9. Yoon, S., Anderson, E., Lin, J., & Elinich, K. (2017). How augmented reality enables conceptual understanding of challenging science content. Educational Technology & Society, 20 (1), 156-168.
10. Ozturk, A., & Doganay, A. (2013). Primary school 5th and 8th graders’ understanding and mental models about the shape of the world and gravity. Educational Sciences: Theory & Practice, 13(4), 2469-2476.
11. Parnafes, O. (2012). Developing Explanations and Developing Understanding: Students Explain the Phases of the Moon Using Visual Representations. Cognition and Instruction, 30(4), 359-403.